Disturb1, 2, 3

I have Disturb1, Disturb2 and Disturb3 on my phone's contact (belongs to the same person, i guess). These are the numbers that always disturb me ~ didn't answer when i pick up the phone and making funny sounds, at any time, worst is at 4am. I report this to the police once, but they said they cannot do much about it.

Salam sejahtera

Terima kasih di atas e-mel anda.Pihak kami percaya, pengguna tersebut
menggunakan Kad Prabayar. Apabila sesaorang itu menggunakan Kad Prabayar,
menjadi kesukaran pihak kami untuk menjalankan siasatan kerana pengguna tersebut
tidak mendaftar dengan syarikat tersebut. Kemungkinan anda mengenali pengguna
tersebut.Sekiranya anda mengenali pengguna tersebut, sila buat laporan polis
dimana-mana Balai Polis yang berhampiran. Jangan padamkan semua panggilan yang
dibuat termasuk juga sms yang dihantar sebagai bahan bukti.

Pihak kami juga tidak dinyatakan dengan lebih jelas, bagaimanakah gannguan yang dilakukan kepada anda. Nasihat kami, sekiranya anda enggan membuat laporan polis, sila abaikan
setiap panggilan yang dia buat iaitu jangan jawab atau balas setiap sms yang
dihantar. Anda juga boleh mengubah nombor telefon bimbit anda kepada nombor
lain.Sekian, harap maklum.

Unit Laman Web
PDRMBukit Aman


So how do i solve this? I asked 1 of my friends to call him. He picked up the phone after calling for so many times.

De Bugger: U mau apa?
My Friend: Yeah. U mau apa?
De Bugger: U mau apa? kenapa call saya?
My Friend: U yang call saya dari tahun lepas lagi. U call saya.. biller saya angkat lu tak jawab. Awak siapa?
De Bugger: Saya orang india.
My Friend: Oh awak org india. Saya tak kenal awak. kenapa awak kacau saya? Saya lelaki laaa.
De Bugger: Oopss so sorry sorry.
My Friend: ok

hehe thx to my friend de bugger didn't disturb me anymore. So u see, i do support it if the government go for the registering of all the prepaid numbers. Then i can track down this guy and make a living hell out of his life.

Oh spoony gave me this link.. hehe very funny: http://media.putfile.com/bangla47 i wish my friend's conversation with de bugger was like that... haha
Disturb1, 2, 3 Disturb1, 2, 3 Reviewed by princessren on September 14, 2005 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.