Can we make it somehow?



As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, come whatever
We will still be, friends forever

I really miss those times. Now, life kinda sucks Thats the reality!

Comments

Abu Soffian said…
Gambo belakang je...depan mana? Tak best la main belakang..hehehe
PrincessRen said…
abu soffian : main belakang lah best.. hahaahhaha hampeh.
faie said…
Kat mana nak pi buat dreadlocks nih, ye?
PrincessRen said…
faie : kat saloon lah kot. haha.. nway masa student dulu mana ada duit.. nih buat sendiri and tak tidur mlm to make sure evrything looks perfect the next day... :D
NezJoe said…
is that ur pic..
your hair is so damn cool
:D

-ceria2 la ek.
PrincessRen said…
yes .. am guilty as charge :P zaman tgh bosan masa kat college. nothing better to do.. haha

thx.. saya mmg senantiasa ceria pun. cuma stress kerja je :)
- G O R O - said…
Ola..ur blog my faveret since im reading online..ha3.. remember me? sorry liver...Miracle only once
PrincessRen said…
goro : hi. of course i remember u.. hahaha.. who can forget MU people. tq for reading.... bukan nyer ada apa bende pun kat sini.. byk merepek je.. hahaha
- G O R O - said…
paerhal plak MU fan nie? i dun have any relationship to Morons United
PrincessRen said…
goro : not u aye? hahahahaa so sorry. it does feel like so many MU fans attacking my site in the past :P

Popular Posts