When i wish i don't work in the office...

I spent the whole day at home yesterday, jaga de rumah sebab ada renovation. 1 hari jer tinggal kerja, i think i got like 10 calls from customer... sigh. Looks like i can't get holiday, even a day. The whole day, clean the newly renovated bathroom and watched astro. believe it or not, astro can be so damn boring sometimes. i think i hold the remote the whole day, even in the toilet. the thing about me is i cannot watch just 1 show... i'll be going through all the channels, front and back. i think i did watch the final FA Cup replay... oprah, malcolm in the middle, mtv, v, CSI NY, NBA, fashion show, amazing race, some chinese dramas, some documentaries on the discovery channel... arrggghhhhh.. boring nak mampos.

i did a longer run that morning though. about 2 hours of training in the park. oh watching North Shore, this 1 cast, Jason Momoa (sigh, handsome siot, boleh mati kot tengok orang camni... hehe), kinda remind me of somebody... later in the evening, pening giller. mainly sebab banyak lying down on the couch kot. ish better not do this too often lah. later, early morning, around 4am, got a call from a friend (my soccer buddies), saying that arsenal leading 1-0 first half and lehman kene sent off... haha and in my mind was like, that's it. habislah arsenal. barcelona gonna beat them later... and they did. bodoh lah lehman. well, don't worry, there'll be next season, that if you can lepas the quarter or the semi final lah. hehe...

Comments

che'fara said…
babe, you are so like me jugak tau.bikos i oso pegang the remote all the time and yes i flip the channel jugak all the time.bukan nak nengok satu satu show.hehe.

how to daftar 10km utusan bangi.
before this i tak pernah daftar sendrik my brother yg daftarkan now dia dah takda so have to daftar sendrik.ingat nak pergi lah.jom!

okay to me women who loves to watch footie are sexy.hah.hows that?
konot said…
meri...jgn mati siot tgk org hensem.. RUGI!!
dSaint said…
eh! dun la post my pic. apa laaa...
Gravt Kills said…
that guy from baywatch hawaii
PrincessRen said…
che'fara : yeah i also notice that 10km utusan bangi. takper nanti i tanya kat azwar or is this run organise by that newspaper utusan? hmm... will inform u later okay.

it's sexy if a woman watch football? i donno lah.. with me swearing, i donno whether that's sexy. hehe...

konot : hahah konot.. pandai ko yek. lemme rephrase that. boleh keluar asap kat telinga kot tgk org camnih.. hehe...

dsaint : aiseh men.. terletak lah pulak.. sorry yek dsaint. now everyone knows how u look like :P

gravt kills : yeah u were right. it's that guy from baywatch hawaii... he looks hot back then, but now with that goatee and that janggut and misai and that hair, man he's SUPER HOT!!! yummy...
Gravt Kills said…
super hot? hehehe...so i guess u never miss yr weekly dose of North Shore eh?

Popular Posts